Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Любимите марки
18 Юли 2016 г. - 02:28 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
Конкурсът „Любимите марки” излъчи победителите ...

Любимите марки

Конкурсът „Любимите марки” излъчи победителите. Церемонията се състоя на 13 юли. Над 40 от водещите компании в България се събраха в Гранд хотел София, за да получат сертификатите на топ марките, които се класираха на първо, второ и трето място в тазгодишното издание на единствената по рода си потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

 

ХЕПИ БАР И ГРИЛ спечели в две категории: БЪЛГАРСКА МАРКА и ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ. С най-много награди си тръгна марката ТЕД, която освен, че зае трето място за любима БЪЛГАРСКА МАРКА, стана фаворит в категориите ИНОВАТИВНИ МАРКИ(следвана от иновативния продукт Bonilash - серум за мигли) И ИНТЕРИОР И ОБЗАВЕЖДАНЕ. Майонеза Краси са вторият любим български бранд и номер едно в категорията МАЙОНЕЗИ И СОСОВЕ.

Българският потребител избра БОР-ЧВОР за любимо кисело мляко, а за любими бисквити бяха селектираниЗАКУСКА И ЕВЕРЕСТ, като първото място потребителите отредиха на марката ПРЕСТИЖ. Сладката част на класацията завърши с награждаването на най-любимите бонбони на българите за 2016 - Бонбони Черноморец (следвани от МЕНТИНА И ЛУКЧЕТА), а любимо кафе за 2016 г. стана Spetema.

С над 4000 гласа, първото място в категория МИНЕРАЛНИ ВОДИ грабна минерална вода ХИСАР, а призът за номер едно МЕСНИ ПРОДУКТИ получи ТАНДЕМ. Любимата високоалкохолна напитка за 2016 г. е добре познатиятбърбън JIM BEAM, а Campariзае трето място. Kатегория ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ беше особено оспорвана. На трето място се класира SDI Застрахователен брокер, второто място беше отредено на ЗАД АРМЕЕЦ. Потребителското доверие в тази категория спечели Дженерали Застраховане.

До финала в категория АВТОМОБИЛИ стигнаха три страхотни марки, като най-атрактивно присъствие направи американската автомобилна марка Dodge, която след дълго отсъствие се завърна на българския пазар през 2015-та година и бързо спечели сърцата на хората със своите фантастични автомобили, като най-много гласове събра INFINITI. В новооткритата категория ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ победител е модният сайт за пазаруване Fashiondays, който превърна онлайн пазаруването в напълно ново изживяване.

В раздел КОЗМЕТИКА призът грабна РЕФАН, а БИОДЕРМА е марка номер 1 в категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА. В категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИпобедител за 2016 г. стана марката МАГНЕ Б6 (следвани от ПРОПОЛКИ и ЕФИЗОЛ).Сред БЕЗАЛКОХОЛНИТЕ НАПИТКИ, предпочитаните са КОКА КОЛА (която грабна първа награда), ФАНТА И КАПИ.

Всяка вечер се борим за дистанционното и прехвърляме каналите, но къде се спираме? Според българския потребител - на bTV-Телевизия номер 1 за 2016 година. Сред топ 3 любими телевизии от потребителите бяха избрани още Bulgaria o­n Air и Nova TV. От Електронните медии безспорно най-предпочитаната от българския потребител, това е FOCUS-NEWS.NET.Сред РАДИАТА, тази година с еднакъв брой гласове първото място си поделиха РАДИО ВИТОША и RADIO FRESH.

Любимото място за пазаруване на българина за трета година е SERDIKA CENTER, който спечели първото място в категория ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ. А в раздел ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ първенец стана BILLA. МТЕЛ отново се доказа като предпочитан партньор в сектор ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ. В категория МОБИЛНИ ТЕЛЕФОНИ И УСТРОЙСТВА призът грабна SAMSUNG, а в раздел IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИнадпреварата спечели Hewlett Packard Enterprise Company.

Близо 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2016 г. 
 
Тържествено беше отбелязан и 6-ия рожден ден на списание и клуб Бизнес лейди. Всички дами от клуба се качиха на сцената, за да отбележат празника. 
„Идеята да се обърне внимание на бизнес дамите в България дойде от един мъж. Благодаря на Даниел Димитров за това, както и за куража преди 6 години да поеме това предизвикателство и да го доведе до успешно развитие”, емоционално отбеляза Мая Цакова, председател на Бизнес лейди клуб за периода 2011-2014. 

 

-------------------------------------------------------------

 

Всяка година в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” взимат участие над 30 000 потребители. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.

 

За разлика от други класации, ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

 


 
12345
Любимите марки | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД