Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Маркетинг в социалните медии
02 Юли 2014 г. - 17:31 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]

Насърчавайте служителите си да пишат в работно време в социалните медии за Вас и фирмата ...



Маркетинг в социалните медии

 

Джефри Гитомър в книгата си „Социалният BOOM”, дава следните примери за това как големи компании днес използват социалните медии. „Старбъкс“ се интересува от мнението на клиентите и ги моли за идеи. „Ай Би Ем“ планира да удвои клиентите си като насърчава служителите си да използват социалните медии. Точно обратното е у нас. Много фирми режат достъпа на своите служители до социалните медии по време на работа. Министерство на външните работи наказа своя служителка за „непристойна“ снимка в нейния профил във Фейсбук и т.н. Станишев и сие политици имат профили във Фейсбук, но друг, вместо тях пише. За силата на социалните медии Гитомър посочва следния пример. Той туитва текст „Колкото повече пречите на хората да използват социалните медии на работа, толкова повече конкуренцията Ви сритва задника“. Резултатът е повече от удивителен – над 100 000 души са прочели туита, без Гитимор да плати и един цент! Успешният бизнес се нуждае от успешна онлайн репутация. Тя е като добавена стойност и определя, заедно с други фактори – цена, качество, позицията и пазарният дял на една фирма на пазара. Много пъти съм искал от дадена фирма да направи своя кратка автопрезентация, която да пусна, заедно със снимката на мениджъра, в Търговски вестник. В 99% от случаите съм се убедил, че хората не умеят да правят автопрезентация и още повече не владеят изкуството на онлайн репутацията и не умеят да използват възможностите на съвременните социални медии. Една важна грешка при използването на социалните медии е опитът на фирмите да налагат, чрез тях, оферти. Например – отидете еди къде си, купете си еди какъв си крем и т.н. Такива директни оферти отблъскват. Хората харесват ценностни послания. Гитомър определя Linkedin като най-ценната социална бизнес медия, но препоръчва комбинация от Facebook, Twitter и Linkedin. Той дава следната стратегия: 1.Купете си www.Вашетоиме.com, 2.Направете си прост уеб сайт от 1 стр. 3.Направете си блог, 4. Страница във Фейсбук, 5.Акаунт в Twitter, 6. Акаунт в Linkedin и 7.Канал в YouTube. Тези етапи са за съвсем начинаещи. Те могат да бъдат прескочени, ако вече имате уеб сайт, се фокусирайте върху липсващите елементи.

 


 
Рейтинг

12345
Маркетинг в социалните медии | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД