Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Обучение: Професионални Продажби
12 Март 2007 г. - 15:47 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
От 17 до 18 април 2007 г., от 9–17ч.в Европейски Мениджмънт Център, член на Софийска камара и неин партньор в обучението, ще се проведе семинар на тема: Професионални продажби.

От 17 до 18 април 2007 г., от 9–17ч.в Европейски Мениджмънт Център, член на Софийска камара и неин партньор в обучението, ще се проведе семинар на тема: Професионални продажби.Програмата Професионални Продажби ще Ви осигури индивидуални и корпоративни ползи, като ще имате възможност да се запознаете с най-съвременните методи и разбирания за продажбите. Тя ще увеличи Вашата увереност и ефективност при планирането, изпълнението и управлението на продажбите. Ключ към успеха е стремежът за изграждане на доверие и добри, дълготрайни взаимоотношения с клиента. Продажбата на качество е преди всичко – фокус към увеличаване и откриване на нови възможности за продажби. Предоставяйки качество на Вашите клиенти, Вие постигате по-успешни резултати и за Вашата компания.Чрез симулации и казуси Вие ще можете да упражните методите за комуникация с клиента, с помощта на които да извлечете информацията, ползотворна за Вас и Вашата компания.Програмата ще Ви помогне да откриете най-ефективния метод на продажби за Вас, както и неговите предимства. Ще имате възможност да направите сравнение между традиционните и модерни начини на продаване, а също и да сверите знанията си по отношение техниките на продажби и изготвянето на оферти.

ЦЕЛИ И СЪДЪРЖАНИE: Същност на междуличностната комуникация; Основните грешки, които продавачите правят; Митове за продажбите; Преглед на процеса на продажба; Оценка на потенциала на клиента; Психология на купуването; Създаване на собствен стил на продажби; Колаборативни и консултативни продажби & продажби, базирани върху задаване на въпроси; Стратегическо планиране и подготовка за среща; Трите ключови принципа за професионални продажби, които създават и градят доверие, увереност и силни връзки между купувач и продавач; Контролиране на процеса на продажбата; Кога да сключваме и кога да не сключваме сделка; Защо припряността за бързата сделкавреди; Анализ на продажбата ; Алтернативни стратегии за продажби; Справяне с проблема за цената; Справяне с възражения. Промяна на тяхната ментална нагласа. Качество поражда качество; Бъдещи перспективи. Причини, за да бъдете с нас; Преговори и сключване на сделки

Програмата е базирана на проучванията на Карл Густав Юнг, The Brooks Group, Thomas Freese, Neil Rackham, Harvard, Wharton & Edinburgh Universities и дава преглед на най-съвремените концепции по комуникации, представяне, продажби и преговори. Осъщесвява се чрез кратки лекции, проучване на различни казуси, симулации, групови дискусии и обратна връзка. Акцентира се върху примери и доказателства от реалната бизнес практика.

Програмата е предназначена за специалисти по маркетинг и продажби, ръководители на отдели по продажби, консултанти по продажби, маркетинг директори.

Програмата се провежда на английски език . Всеки от участниците ще получи материали и CD информация. Таксата за участие в Открита програма е левовата равностойност на 350 евро (без ДДС). Програмата може да се проведе и като In House Training за определена компания, отчитаща специфичните особености на дейността и проведена в удобен за нея период; Таксата за In House Training е въпрос на договарянe.

Tелефони за контакти: 02/ 944 47 58

тел/факс:02/ 846 75 73

emc@emc-bg.org

www.emc-bg.org


 
Рейтинг

12345
Професионални Продажби | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД