Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Най-влиятелната книга
13 Декември 2013 г. - 06:48 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
На 18 декември 2013 г. (сряда) в зала Мусала II на хотел Hilton, София, от 11:00 ч., се организира  представянето на най-продаваната книга по мениджмънт  ...

Най-влиятелната книга

На 18 декември 2013 г. (сряда) в зала Мусала II на хотел Hilton, София, от 11:00 ч., се организира  представянето на една от най-продаваните книги по мениджмънт „Целта: Процес на постоянно усъвършенстване” с автор д-р Ели Голдрат.

 

През 2011 г. книгата влиза в класацията на Time Magazine за 25-те най-влиятелни книги за управление на бизнеса.

Отговорите за всеки възникнал казус не се учат, но можете да се научите как сами да ги намирате отговорите използвайки подхода на Сократ, същият който Джона, един от главните герои в книгата използва, за да помогне на Алекс да намери решения за трудностите, които стоят пред неговото предприятие.

„Целта“ е книга, която провокира въпроси, стимулира логичното мислене и кара своя читател да намира сам отговорите. Бизнес роман, който говори за това колко често се опитваме да подобрим бизнеса си като търсим проблема на неправилно или направо на грешното място.

Ели Голдрат, който разработи „Теорията на ограниченията”, която лежи в основата на книгата, интуитивно разбира, че проблемите в една фирма са свързани помежду си, а решенията трябва да са прости и трябва да са свързани с хората и тяхното поведение.

Любопитен бизнес казус

„Целта” може да бъде разглеждана и като любопитен бизнес казус. Историята разказва как Алекс започва да открива проблемите във фирмата, която управлява.

Книгата може да се ползва за изследване на различни аспекти от операционния мениджмънт, психология на организациите, разрешаване на проблеми и изцяло преструктуриране на бизнеса...

Шест милиона читатели и нестихващ интерес

Само японското издание на книгата надхвърля 500 000 копия за по-малко от година.

Книгата е оценена както от читатели, така и от критици:

„Проучване на читателските навици на мениджърите разкрива, че въпреки че купуват книги подобни на тези от Том Питърс за изясняване на целите, единствената книга за мениджмънт, която са прочели от край до край е „Целта“ на д-р Ели Голдрат, Economist

В същността си системата на Голдрат провокира производствените мениджъри и работниците да координират своята работа, имайки следния принцип на ум – тесните места в компанията, са това което в крайна сметка ограничава производствената среда.” Business Week

'This theory provided a persuasive solution for factories struggling with production delays and low revenues.' Harvard Business Review

„Тази теория е убедително решение за предприятията, които изпитват трудности, като забавено производство и ниски приходи.” Harvard Business Review

'Like Mrs. Fields and her cookies, The Goal was too tasty to remain obscure. Companies began buying big batches and management schools included it in their curriculums.' Fortune Magazine

„Като курабийките на госпожа Фийлдс, „Целта” е твърде примамлива, за да остане незабелязана. Компаниите започнаха да поръчват големи партиди от нея, а училищата по мениджмънт я включиха в своите програми за обучение”Fortune Magazine

Не е нужно да се съгласите с тези мнения за уникалността на книгата „Целта”. Заповядайте на представянето и вземете копие. Когато намерите възможност, започнете да четете и скоро след това ще я включите в списъка си с полезна литература.

За контакт и за получаване на покана по мейла i.kirilova@vando.bg , тел. 02 958 27 46


 
12345
Най-влиятелната книга | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД