Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Koл център на ЧЕЗ
08 Май 2011 г. - 17:08 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
Над 760 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали денонощната информационна линия 0700 10 010 за връзка с компанията през 2010 г...

Kол център на ЧЕЗ

Над 760 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали денонощната информационна линия 0700 10 010 за връзка с компанията през 2010 г. Това представлява ръст от 15% в сравнение с 2009 г. Всеки месец със служители на компанията по телефона се свързват средно над 60 000 клиенти, като 95% от обажданията се приемат до 25-ата секунда.Голяма част от постъпилите в колцентъра обаждания са свързани със заявяване на услуга. Това е възможно за клиентите, подписали споразумение за индиректно обслужване. През 2010 г. броят на споразуменията за индиректно обслужване, сключени от клиенти на ЧЕЗ, се е увеличил повече от шест пъти в сравнение с предходната година. Към момента общият брой на сключените споразумения е близо 8000, докато в края на 2009 г. те са били 1200. Клиентите на ЧЕЗ използват денонощната информационна линия и за да сигнализират за нередности по електроразпределителната мрежа – скъсани или преплетени проводници, откраднати или незатворени врати на трафопостове, разпределителни касети, откраднати капаци на шахти.Все повече потребители избират да зададат въпросите си и чрез специалния имейл адрес zaklienta@cez.bg, като през 2010 г. са получени 15% повече електронни писмав сравнение с 2009 г. Тенденцията се затвърждава и през първото тримесечие на 2011 г., когато са получени с 5% повече имейли в сравнение със същия период от миналата година.„Една от основните цели на ЧЕЗ е откритата комуникация и обратната връзка, която получаваме от потребителите. За максимално улеснение на клиентите и за да им спестим време и усилия, ние продължаваме да създаваме и разработваме различни варианти за предоставяне на услуги и информация по електронен път и чрез телефонната ни линия“, каза Радослав Димитров, директор на дирекция „Обслужване на клиенти” в ЧЕЗ.За да информира и насочи своите клиенти, ЧЕЗ създаде „Пътеводител на клиента“, който е достъпен и онлайн, на корпоративния сайт на компанията www.cez.bg, в секцията „За клиента“.


 
12345
Koл център на ЧЕЗ | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД