Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: СПА церемония и конкурс
07 Април 2011 г. - 16:26 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
На 6 юни в хотел Кемпински ...

Спа конкурс

На 6 юни в хотел Кемпински ще се проведе Втората годишна церемония за най-успешните брандове в СПА-туризма. Министър Трайчо Трайков е патрон на събитието.Организатори на събитието са „RD Partners. Критерии за оценяване в категорията Утвърден СПА регион:Брой целогодишно работещи 4 и 5 звездни СПА хотели в дестинацията и сертификати /ESPA, ISO 9001 /; Дестинацията да притежава химически, физически и микробиологични анализи на местните лечебни дадености – вода, кал, въздух; Изградена инфраструктура; Ангажираност към глобалните проблеми на околната среда и екологията; Предлагане на завършен туристически продукт (разнообразие от мероприятия и екскурзии на местно ниво и др.); Туристическо-географско положение и транспортна достъпност; Туристически ресурси: минерални извори; допустими граници на натоварване; атракции; възможности за дейности; Туристическа индустрия: леглова база – брой СПА хотели; заведения и съоръжения с които разполага СПА региона; подходяща и достатъчно достъпна информация за услуги и съоръжения; Степен на заетост на СПА региона; Сезонност на СПА региона; Социално-икономическа среда в региона; Управление и маркетинг на региона; Интернет страница – поддържане, обновяване, он-лайн резервации. Критерии за оценяване в категорията СПА хотел: Отлична СПА и Wellnessинфраструктура; Наличие на цялостен СПА продукт (концепция, пакети, програми); Наличие на СПА кухня; Комплексът трябва да разполага със система за управление на качество (ESPAWellness, ISO 9001, и др.) ; Хотелът да присъства в сайтовете на водещите туроператори и в специализирани СПА сайтове; Оценка на водещи туроператори; Ангажираност към глобалните проблеми на околната среда и екологията; Специфични здравословни програми, предлагане на индивидуални класове за образованост за природосъобразен начин на живот; Брой легла, категория, структура на стаите по размер и оборудване, брой на места в ресторанта, паркоместа; Период на функциониране, възможност за използване през различни сезони; СПА център със структура, квадратура и оборудване; Година на изграждане, последна реконструкция и обновяване; Брой и структура на служители и квалификация; Заетост на леглова база; Рекламна и маркетингова политика на хотела.


Критерии за оценяване в категорията Медикъл СПА комплекс: Наличие на завършен медикъл СПА продукт (разработени медикъл СПА програми под ръководството на лекар, здравословно меню/ кухня); Наличие на лекар, както и на специализиран персонал (терапевти с професионална квалификация); Специфика на предлагането; Специализирано оборудване ;Наличие на регистриран медицински център или договор сключен с медицински център; Комплексът трябва да разполага със система за управление на качество (ESPAMed, ISO 9001, и др.)

 

Критерии за оценяване в категорията Фирма за изграждане на СПА:Колко време е на пазара; Брой реализирани обекти

·        Референции от клиенти

·        Индивидуални интериорни решения

·        Сертификат и качество за изграждане


Критерии за оценяване в категорията Фирма за СПА оборудване, обзавеждане и поддръжка
Колко време е на пазара; Брой реализирани обекти; Разнообразие от оборудване за комплексно обслужване; Качество на гаранционна и следгаранционна поддръжка; Референции от клиенти; Индивидуални интериорни решения; Сертификат и качество за изграждане.


Критерии за оценяване в категорията Фирма за СПА дизайн: Колко време е на пазара; Брой реализирани обекти; Индивидуалност в интериорните решения.


Критерии за оценяване в категорията СПА верига: От колко време е на пазара; Брой обекти; Квадратура; Оборудване; Интериор; Качество на обслужване; Отличителност и индивидуалност; Разработени терапии; СПА кухня; Ангажираност към глобалните проблеми на околната среда и екологията; Специфични здравословни програми, предлагане на индивидуални класове за образованост и природосъобразен начин на живот.


Критерии за оценяване в категорията Хотелски СПА център:
Квадратура

·        Разнообразие на процедури

·        Оборудване

·        Интериор

·        Разнообразие на предлагането

·        Оценка на СПА преживяването на гостите

·        Обслужване и качество на извършени услуги

·        Разнообразие на СПА меню

·        Отличителни СПА програми и процедури

·        Посещаемост

·        Местоположение

·        Маркетинг и реклама

·        Ангажираност към глобалните проблеми на околната среда и екологията

·        СПА кухня

Критерии за оценяване в категорията Градски СПА център:

·        Квадратура

·        Разнообразие на процедури

·        Оборудване

·        Интериор

·        Разнообразие на предлагането

·        Оценка на СПА преживяването на гостите

·        Обслужване и качество на извършени услуги

·        Разнообразие на СПА меню

·        Отличителни СПА програми и процедури

·        Посещаемост

·        Местоположение

·        Маркетинг и реклама

·        Ангажираност към глобалните проблеми на околната среда и екологията

Критерии за оценяване в категорията СПА козметика:
Колко време е на пазара

·        Концепция на марката

·        Разнообразие от продукти

·        Качество на продуктите

·        Натурален състав, наличие и липса на парабени

·        Разпространение на продуктите

·        Политика и популярност на марката

·        Международно присъствие

·        Медийни изяви

·        Принос за развитие на СПА бизнеса в България

 

Критерии за оценяване в категорията СПА терапия:

·        Ясна концепция за ефективността на терапията

·        Последователност на процедурите в терапията

·        Уникалност и иновативност

·        СПА философия

·        Наличие на цялостна грижа за клиента по време на терапията

·        Цялостност и завършеност

·        Продължителност на терапията

·        Противопоказания на терапията и ползваните продукти

 

 

Критерии за оценяване в категорията СПА Мениджър:
Авторитет и добро име

·        Образование

·        Постигнати отлични резултати в развитието на СПА центъра

·        Икономическа ефективност от дейността на мениджъра

·        Доказана обществена ангажираност

·        Маркетинг и реклама на СПА центъра

·        Оценка на СПА преживяването на гостите

·        Международни участия и получени отличия за СПА центъра


·         

Критерии за оценяване в категорията СПА Терапевт:

·        Авторитет и добро име

·        Професионални умения

·        Умение за работа в екип

·        Трудова дисциплина, външен вид и излъчване на терапевта

·        Образование

·        Доказана обществена ангажираност

·        Комуникативност и отношение към гостите

·        Международни участия и получени отличия

·        Разработена собствена терапия



„СПА Номинации“ има за цел да популяризира страната като туристически, икономически, културен, спортен и социален център на Балканския регион.

 

Лицензиантът Българските агенции „RDPartners” , “Спа Ивент” и СДРУЖЕНИЕ „СПА НОМИНАЦИИ” има за цел да покаже на света конкретни обекти със здравна, културно-историческа и географска стойност, фирми в областта на СПА изграждане, оборудване, дизайн, козметични продукти, както и природни забележителности и дестинации в България.

Номинациите се определят от инициативен комитет, който включва представители наорганизации, ангажирани със СПА и уелнес туризма, както и кметове на населени места с потенциал за развитие на СПА туризма.


 




 


 
Рейтинг

12345
СПА церемония и конкурс | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД