Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Just Cavalli в София
17 Февруари 2011 г. - 15:43 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
Just Cavalli в монобранд бутик в хотел „Шератон”...

Just Cavalli в София

Първият монобранд бутик на JustCavalli, с който марката стъпва официално на картата на България, беше открит на 16 февруари в сърцето на столицата – хотел „Шератон”. След пресконференцията собственичките Силвия Колева и Славея Янева ритуално прерязаха лентата и посрещнаха първите ВИП гости в новооткрития бутик. Специалено за откриването от Италия пристигна г-жа Антонела Дзапа, международен мениджър продажби на ITTIERRE. Приветствие към гостите на събитието отправи лично Н. Пр. Стефано Бенацо, посланик на Република Италия в България. Водещ на събитието беше проф. Любомир Стойков.

Итересът към висококачествената италианска мода от страна на гостите и на медиите беше изключително голям. Сред ВИП личностите на събитието се откроихаМира Цанева, представител на Софийска търговско-промишлена камара, актрисата Аня Пенчева, съпругът й Ивайло Караньотов и дъщеря й Петя Дикова, Валентина Войкова, Диана Любенова, Радост Драганова, Деси Банова, Камелия Воче, Стилист Капанов, дизайнерките Жана Жекова и Аля Милушева, Ваня Тошева, Краси Аврамов, Теди Кацарова, Глория, Цветелина Янева, Лияна, Паолина Петракиева – Мисис България Вселена 2010, Юлия Юревич, Венета Харизанова, Олга Ускова, Румяна Маринова, Петя Велкова, Елеонора Манчева, Павел Цветков и съпругата му Едита,Веселка Крачунова-Димитрова, д-р Ангел Енчев и съпругата му, Кремена Халваджиян, Ивана Скендерова, талантливият млад дизайнер Ники Божилов и приятелката му Глория Иванова и много други почитатели на марката JustCavalli.

Гостите имаха възможност не само да се запознаят с последните тенденции и линии на марката, но и да се потопят в духа на уникалната флорентинска атмосфера, пресъздадена в бутика. Той е разположен на 260 кв. метра, на два етажа до централния вход на хотел „Шератон”. Интериорният му дизайн, който е одобрен до последния детайл от централата в Италия, е дело на студио ItaloRota”, което отговаря за дизайна на всички бутици с марката Cavalli. По време на пресконференцията стана ясно, че всеки клиент на бутика ще бъде посрещан от специално обучени консултанти, които ще се грижат той или тя да открие най-доброто за себе си седем дни в седмицата от 10:00 до 20:00 часа.

Първият монобранд бутик на изветната италианска марка в България стартира с колекция пролет-лято 2011, в която Cavalli се връща към своите корени на анималистичната естетика. 70% от асортимента е посветен на дамите и 30% на мъжете. В бутика ще се предлагат и изключително актуалните иновативни принтове, вдъхновени от филма „Аватар”. Специално за гостите на събитието бяха показани подбрани модели от дамската и от мъжката линия на последната колекция с маркта JustCavalli.

В Дамската колекция съществуват няколко свята, обединени от животинското в естетиката на Cavalli. Първата тема в колекцията е ANIMALDAY.Тя евдъхновена от африканското сафари, включва изтъркани материи, деним и памук, а цветовете в нея са кал, слонова кост и кварц, свързани с остро контрастиращ цвят. Основен е жирафският принт върху фон от слонова кост и винтидж ефект, който моделирапетната. Принтът на естествен питон с жълти ленти отстрани и ръчно рисуван индонезийски тигър е на фон от слонова кост, допълнен с жълт нюанс.

Втората тема – LINGERIEе посветена на модерната, естествена и романтична жена. Материите в нея са леки (като фин памук) и контранстират със сложни цветови нюанси в бяло, слонова кост, телесно, бебешко розово, светло синьо и меко зелено.

Основните принтове са вдъхновени от филма „Аватар” и деликатно пресъздават прекрасните големи цветя в най-изтънчената част от колекцията. Друг оригинален принт от тази тема е сканираната картина на истинска винтидж рокля на Роберто Кавали, присъствала във филма Сексът и градът 2”. Тя е отпечатана върхумного лека и секси рокля от коприна.

SCUBAFOWERSе третата тема, която със своите ярки цветове, свежи и леки материи пресъздава лятото в колекцията. Принтовете тук са вдъхновени от подводни мотиви. Те са секси и много подходящи за млади и жизнерадостни хора. Интересни са свежите изумрудени листа, изобразени върху леки и прозрачни материи, както и голямото изображение на цветен папагал, поставен върху рокля с едно рамо.

ANIMALNIGHTе вечерната тема в колекцията, която обаче е силно свързана с дневната. Цветовата гама включва нагорещен пясък, слонова кост и сребристо, допълнени от класическото черно.

Мъжката колекция също като дамската е повлияна от анималистичната култура наCavalli. Колекцията е вдъхновена от мъжа, който прекарва лятната си ваканция в Стромболи и Малибу. Темата STROMBOLI е вдъхновена от очарователния, суров и тъмен, див и горещ италиански остров. Тя варира от дневна до нощна тематика.

Дневната тема е базирана на по-леки винтидж материи – памук във всичките му разновидности и удобни силуети. Във вечерната и коктейлната тема материите са по-строги, но запазват своята лекота и по никакъв начин не ограничават свойствата си да съблазняват. Всички цветове са вдъхновени от природата: кафяво и охра,кобалтово синьо море, здравец, ярко зелено, пясъчно и сиво. Принтовете на тази тема изобразяват исторически коне и коралови вкаменелостивърху кафявфон.

В темата GLAMBERCASINÒ откриваме мъжа през нощта, пътуващ от Италия към Малибу, който носи черно сако, скроено перфектно за казино. Силуетът е според изискванията на протокола, но реверите на якето са секси и мъжествени.

Морето във всичките му разцветки е пресъздадено в темата MALIBÙ, където материите са леки, а цветовете стават още по-ярки. Късите дължини на панталоните, леките памучни материи и техническите детайли правят дрехитеудобни, практични и лесни за комбиниране. Главните цветове са: тъмно синьо в два различни нюанса, зелено, жълто и оранжево.

ТематаCITYе посветена на бизнесмена, който живее в града. Главните цветове са сиво, пясъчно бежово и особено за ризите – бяло. Материите са свежи и винтидж заради красивото отпечатване, което се извършва директно върху плата. Ризите имат както френски, така и италиански яки, а също и различна материя на закопчаването.

Най-новото в последната колекция на Cavalliса DenimFittingsLabels. От сезон пролет-лято 2011 ще бъде прикрепян етикет на всички дънки наJustCavalli, който ще дава наименования на различните видове кройки. Наименованията няма да бъдат променяни през сезоните, за да позволяват на клиентите да намират по-лесно своите кройки.

Аксесоарите са изработени от олекотени материи и допълват основните линии. SecondaUscita разкрива от пръв поглед истинската анималистична култура на Cavalli. Многоцветните принтове са върху памук, висококачествена кожа и велур.

След официалното откриване и коктейла в хотел „Шератон” гостите на събитието си тръгнаха с подарък, включващ creditcardholder на JustCavalli и миниатюрна RobertoCavallivodka,изпратена лично от първородния син на Роберо Кавали - Томазо, който посети България през 2010 г. Питиетата по повод изисканото откриване на бутика бяха отново на марката Cavalli, а именно RobertoCavallivodka и червени вина от личното имение на модния дизайнер - LeRedini (2008) и CavalliTenutadeglidei (2007).

Колекция пролет-лято 2011 на JustCavalli представиха модели от „Ивет Фешън”. Сред манекените се открои и чаровната синоптичка на Нова ТВ – Никол Станкулова. Професионалният грим беше осигурен от M·A·CCosmetics, собственост на EstéeLauderCompanies. А за доброто настроение на гостите се погрижиха певицата Александра Раева и DJ Дончо, които допълниха изисканата атмосфера на вечерта с приятен музикален фон.


 
Рейтинг

12345
Just Cavalli в София | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД