Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Среща с клиенти
17 Февруари 2011 г. - 09:21 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал се срещна с клиенти ...

Среща с клиенти

Регионалният мениджър на ЧЕЗ за България Петър Докладал се срещна с клиенти на компанията. Това стана при посещението му в Центъра за обслужване на клиенти на столичната улица „Козлодуй” 14. По време на визитата си Петър Докладал се увери на място в качеството на обслужване и удовлетвореността на клиентите. Той обслужи лично някои от посетителите и изслуша исканията и препоръките им към компанията. Визитата е по идея на г-нДокладал и е първата от планирана поредица от посещения в центровете за обслужване на клиенти в Западна България. Това е и една от стъпките, част от кампанията на ЧЕЗ, за повишаване на доверието на клиентите.

„Удовлетвореността на клиентите е най-сигурната оценка за една компания, която доставя жизненоважни услуги, каквато е ЧЕЗ. Ще бъда безкомпромисен за качеството на обслужването и ще следя лично за това да не остане въпрос без отговор – нито в центровете за обслужване на клиенти, нито на телефонната ни линия, нито по имейла”, каза Петър Докладал.

На територията на Западна България работят общо 31 центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ. Потребителите могат да зададат своите въпроси към компанията и на денонощната информационна линия 0700 10 010, както и на специално създадения имейл zaklienta;@</SPAN>cez.bg.


 
12345
Среща с клиенти | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД