Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Изберете ефективната реклама
28 Август 2009 г. - 07:22 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
Ефективната реклама в "Търговски вестник" http://tradenews.bg , предаването "Бизнес панорама", www.scci.bg и мейлинга "Бизнес панорама" Ви осигурява регулярен достъп до голям брой представители на бизнеса ( над 20 000 ), ниски цени и успех ! 

 



ТЕЛЕВИЗИОННОПРЕДАВАНЕ„ Бизнес панорама”

На 15 април 2009 г ( сряда) стартира по TV1 Channel(по кабелните телевизии, по  ITVPartner, Eвроком) първото бизнес предаване, в което бизнесът говори за бизнес. Телевизионното предаване е седмично и се нарича „Бизнес панорама. Водещ е Георги Чернев.Всички гости на телевизионното  предаване “Бизнес панорама” са гости и на страниците на “Търговски вестник” http://tradenews.bg , който излиза всеки понеделник и стига до над 50 000 представители на бизнеса и администрацията. Предаването се излъчва всеки ден от 19.30 ч и се повтаря в 03.30 ч. Форматът на предаването е един водещ и един събеседник, които в продължение на 60 минути коментират бизнес темите от седмицата. Тези теми са известни и коментирани вече от други хора на сайта на камарата или в “Търговски вестник”;  коментари за тях има и в други медии. Задачата на предаването е да покаже мнението на събеседника, който е известен представител на бизнеса, по тези теми и то да стигне до зрителите; да провокира мисленето; да подобри средата за бизнес и стандарта на живота. Шапката на предаването– http://www.youtube.com/watch?v=XaPzkb2mo7Q

 

WEB САЙТ WWW.SCCI.BG

WEBсайта на Софийска камара е www.scci.bg. Ежедневно на сайта се поставят повече от 5 статии/позиции свързани с бизнеса. Информация или Каре с банера на Фирмата / продукта се вижда от над 20 000 посетителя на ден предимно от бизнеса. По стандарт около 1- 2% от тях кликват на съответното каре т.е. това са около 400 души на ден. Сайтът на Софийска камара излиза на първа страница на международните търсачки както следва:

Alltheweb.com 10/10 100% т.е. 10 записа за камарата на първа страница на уеб медията от общо 10 записа или 100%; Altavista.com9/1090%;

Google.com10/10100%;Netscape.com9/1090%;

msn.com10/10100%. В Dir.bg 10/10100 % и т.н. Видно от горното рекламата с банер на сайта на Софийска камара гарантира един много добър резултат.

Новината е, че инструментът Рrchecker на Google показва, е уеб сайтът www.scci.bgима рейтинг 5/10 което е много добре за българска страница! :) За сравнение рейтинга на Нова Телевизия е 2/10. Като цяло едни от най-добре работените страници в България са с рейтинг около 4/10.Dir.bg, които са на пазара от много години имат рейтинг7/10. Повече информация на http://www.prchecker.info/check_page_rank.php .

 

 

„Търговски вестник”

„Търговски вестник” –Тираж 50 000. Седмичник. Пълноцветен. Вестникът се разпространява  в електронен вид.Вестникът си има и собствена уеб страница http://tradenews.bg .Във вестника има постоянни рубрики: В този брой ..., Позиция ... и Теми... В тези рубрики се отразява позицията на камарата по актуални бизнес въпроси. Писма.... В тази рубрика се поместват част от писмата на камарата свързани с нейни позиции. Златен охлюв ... В тази рубрика се отразяват номинираните с приза Златен охлюв, който се дава за забавяне на отговор или за неточен отговор. Информация ... . В тази рубрика се помества полезна за бизнеса информация. Фирми ... В тази рубрика се помества информация за член на камарата. ChamberTopShotsстраницата съдържа превод на английски език на важни позиции и теми. Светска хроника..., Обучение... и др. Новост във вестника са двете рубрики „Бизнес Панорама” страницата е посветена изцяло на мнението на известен представител на българския бизнес за събитията през седмицата свързани с бизнеса.

Новината е, че от 20.07.2009 г вестникът започна да излиза във варненски вариант, а от 31.08.2009 г вестникът излиза и като „Търговски вестник Перник”. Предстои старт на вестника в Пловдив, Русе и в Ботевград. Предимството на регионалните издания на вестника са очевидни – те предоставят на регионалния бизнес анализ и защита на конкретни интереси на бизнеса; съдействат за подобряване на диалога на местната администрация с бизнеса. Регионалните издания са и като сонда за информация, която чрез националния „Търговски вестник”, достига до правителството и парламента. Това взаимодействие между регионалните издания и националното издание на „Търговски вестник” се допълва от останалите медиа канали – телевизия, мейлинг, уеб сайтове и др. Много добро може да е взаимодействието с регионалните кабелни телевизии. Много от темите на вестника ще са интересни и за зрителите; възможни са съвместни бизнес предавания; журналистически разследвания и др.

Сайтът на вестника е http://tradenews.bg .

 

 

Мейлинг „Business panorama”

 

Мейлинг „Businesspanorama– Софийска камара изпраща информация с името „Businesspanorama8 пъти в месеца до 10 400 фирми с тематика и позиции, които могат да бъдат намерени на сайтовете на камарата и на вестника. На този мейл се прикачват лога на фирми с линк към техния сайт. Този вид реклама е уникален и го предлага само камарата. Oпитът показва, че около 50% от мейл съобщенията се четат. В бъдеще е възможно мейлингът да има и регионални издания- така както това става с „Търговски вестник”.

 

ЦEНИ без ДДС

Телевизионно предаване „Бизнес панорама” за60 излъчвания.

1 200 лв

„Търговски вестник” , рекламно каре

500 лв

Банер на сайта на камарата за 1 месец

500 лв

Банер на Мейлинга„Бизнес панорама”

за 1 месец

500 лв

 


 
Рейтинг

12345
Изберете ефективната реклама | Вход | 0 Коментара
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД