Welcome to Sofia Chamber of Commerce and Industry
 
Welcome toSofia Chamber of Commerce and Industry

Партньори
Услуги за членовете
Оферти на / за членовете
Държави
Топ 10



Вход
 Име
 Парола


Регистриране
Загубена парола

Интранет за членове

  


Новини: Истинските рекламодатели не са перачи на пари
21 Февруари 2008 г. - 07:36 ч.
[ Изпрати на партньор | Версия за печат ]
Появи се доказателство, че някой лъже рекламодателите.

Истинските рекламодатели не са перачи на пари

Доказателство, че рекламодателите са били прави, че някой ги обира и лъже се появи много скоро. Уеб медии се обединиха сключиха договор с Nielsen o­nline, която според тях била безспорен лидер в пипълметрията. в изследване на пазара на интернет продукти и услуги. Трафикът на сайтовете ще се измерва по показатели като посетители, импресии, честота на посещения на страниците, време, прекарано на страниците и др. Едно е ясно рекламният балон се спука, а истинските рекламодатели не са перачи на пари и ще си имат едно наум кой кой е в медиите.В момента у нас около 600 милиона годишно се изливат в реклама. Ефективна ли е тя? Явно не, защото големите рекламодатели се обединиха в браншова организация. Те ще търсят обективен доставчик на пийпълметрични данни. Сред учредителите са "Кока-Кола", "Хайнекен/Загорка" и "Каменица", "Данон Сердика", "Глобул" и "Мобилтел", "Крафт фуудс" и "Нестле", "Байерсдорф България", Обединена българска банка и "Белла България".


 
12345
Истинските рекламодатели не са перачи на пари | Вход | 1 Коментар
Коментарите представят мнението на лицето, което ги публикува.
Те не представят мнението на редактора на сайта.
Re: Истинските рекламодатели не са перачи на пари (Резултат: 1)
от tchernev на 21 Февруари 2008 г. - 07:40 ч.

Нет Инфо.БГ, Инвестор.БГ, Икономедиа, Мейл.БГ, Уеб Медия Груп, Синера, Дарик Нюз и Санома Блясък България сключиха договор с  Nielsen o­nline за пипълметрия. В мероприятието участва и Ноема.



 © Copyright 2005 Софийска Търговско-Промишлена Камара. Всички права запазени  Дизайн и разработка Сирма АИ ЕАД